fredag 15. juni 2012

Sommeridyll ♥


Yes, endelig er det Fredag, den beste dagen i uka. 
Å ikke nok med det, det er sommer vær ♥ 


Sommeridyll på tarassen ♥
 på formiddagen i dag koste jeg meg med kaffi på tarassen, 
da sola akkuratt glimtet fram. Den herlige sommer sola ♥ 
idag er det varmt i luften, det er så godt!
På bildene ser dere hvordan fargen på huset ble etter første strøk, 
 Fargen er grå, men på bilde ble den litt blågrå. 
(har ikkje malt listene enda, de skal bli hvite)




Sommeridyll
 





Ha en super flott Fredag og en god helg ♥



9 kommentarer:

  1. Så koselig du har det!! Det er deilig med sol og varme, ha en fin helg du også;))
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei Silje!
    Så herlige bilder :)
    Virkelig utekos hos deg!
    Masse fine innlegg nedover på bloggen din!
    La meg til som følger hos deg, det er jo så koselig her!
    Fin helg til deg ;)
    God klem

    SvarSlett
  3. Så fine utemøblar du har ;) Kvite!!!!! Sånne vil eg og ha :)
    Godt å sjå at du nyter sommaren :)
    Når me va ute i hagen i dag så spørr plutselig Sara Sol : "kor e Silje?"
    Trur ho savne deg! Ho snakka om deg tidligare i veko og :)
    Nyt helgo, så snakkas me forhåpentligvis snart :)

    SvarSlett
  4. Takk for koseleg kommentar hos meg Silje:)

    So fint du har det på terrassen!Ser du likar Bolig Drøm du også;)

    Ønsker deg ei god helg♥

    Klem frå Mette,som gleder seg til å følge deg vidare...

    SvarSlett
  5. Hei Silje :)

    For en koselig blogg du har :) Her var det kjempekoselig :) Masse herlige bilder :)

    Og så god sommerstemning i bildene dine :) Koselig å lese interiørblad og bare nyte sommeren på terassen :)

    Gleder meg til å følge deg videre :)

    Ha en fin kveld og helg :)
    Klem Lisa:)

    SvarSlett
  6. Hei Silje, og velkommen som ny følger hos meg :)
    Så koselig blogg du har og herlige bilder fra terrassen din !!
    Deilig når solen titter frem, og en kan være utendørs :)
    Håper det blir mer sommervær så dere får malt ferdig.
    Fin fargekombinasjon.

    Jeg legger meg til som følger jeg, så titter jeg innom igjen :)
    Ha en strålende lørdag :)
    Klem Heidi

    SvarSlett
  7. Så hyggeligt med mangen fine kommentarer :-)
    Velkommen som følgere på bloggen min, ha en riktig flott helg alle sammen :-)
    Klem fra Silje :)

    SvarSlett
  8. Hei!


    Så nydelige bilder :-))
    Sjarmerende og innbydende hos deg :-)

    Legger meg til som følger, og gleder meg til å se mer til deg:-)

    Klem fra Trine

    SvarSlett
  9. Så nydelige bilder der fra terassen,sikkelig sommaridyll:)
    Håper det blir mange fine dager her vest,trenge sol og varme så me kan kose oss masse:)
    Ønske deg ein flott søndag:)
    Du hadde falt av bloggrullen min men no har eg fiksa sån at du ligger der igjen:)

    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett