onsdag 20. juni 2012

Inne kos i regnet ♥

Nå har det vert mange dager med regn, da er det godt å 
finne seg til rette inne i varmen å nyte en kopp 
kaffe og lese i en god bok.



 



Jeg er ikke den som leser mange bøker. Men da jeg ble anbefalte en bok som var kjempe bra, så måtte jeg bare lese den. Å jeg er glad jeg leste den, denne boka er spennende og rørende, en klarer ikke å legge den ifra seg når en har begynt å lese den. Den heter Øya, handler om en øy ved navn Spinalònga som er på Kreta. Dette er en sann historie om da kreta ble rammet av en spedalskhet. Å jeg kan godt anbefale den videre. Noen som kansje har lest den?


Ønsker alle en super flott Onsdag


4 kommentarer:

  1. Så herlige kosekrok du har,eg leser bøker visst eg har tid og det er veldig avslappande å sitta å lesa og drømme seg bort:)
    Eg har ikkje lest den boka du Har lest men den virke jo veldig bra:)
    Forsatt fin dag til deg!
    Klem fra Lillian:)

    SvarSlett
  2. Takk for koselig kommentar :) Tror jeg sov litt ekstra godt med det fine sengeteppet, hihi.
    Det er fint å kose seg litt ekstra inne når været ute ikke er på topp. Hos meg har været vært ganske bra i dag :) Men det er ikke så ofte, må man får nyte de solstrålene man kan få.
    Øya ja, jeg har hørt om den! Jeg er den som alltid begynner å lese bok, men som slutter etter noen sider. Kanskje jeg skal prøve den da :)
    Klem Elisabeth :)

    SvarSlett
  3. Bokanbefaling var midt i blinken for meg:)Må ha med meg litt lesestoff på tur....
    Skjønne bilder♥
    Klem frå Mette.

    SvarSlett
  4. For en koselig lesekrok, og for noen skjønne roser:)
    Har også hørt mye bra om "Øya" - men ikke lest den selv, enn så lenge.
    Tatt meg en runde i koselig bloggen din.
    Følger deg videre jeg:)
    Klem Monica.

    SvarSlett