søndag 1. januar 2012

Nye ting og nytt år ♥

2012 det er året vi har kommet til, det er vedlig spennende med ett nytt år. En vet ikke alt som er i vente, det kan vere glede, sorg og mye mer. Jeg håper vertfall at dette blir ett bra år med mye glede og eventyr


 
Til Jul fikk jeg masse fint, her er bilde av det som jeg ønsket meg mest PIP home fat og krus Heldige meg :) Nå skal jeg kose meg med kaffi i den flotte koppen og kvalitetstid på sofaen i en god armkrok, 
med en god film å noe godt å knaske på  


Ha en fin søndagskveld ♥




2 kommentarer:

  1. Godt nytt år Silje!!=) Syns det er lika godt kvart år med ein "ny start", ny giv og nye moglegheitar=)) Likar bloggen din, ser ut som du har ein fin heim=)
    Klem Mari

    SvarSlett
  2. Godt Nyttår Mari! :)
    Ja da e heilt sant, Takk for da!! :)
    Legge deg te som følger eg :) Kjekke blogg du og har ;)

    SvarSlett